Helmondse Mondharmonica Vereniging

Nieuws

09-11-2016 19:00

HMV Orkest in Winter Wonderland Tuincentrum Coppelmans

HMV Orkest in Winter Wonderland Tuincentrum Coppelmans Wanneer wo, 9. november, 19:00 – 21:00 WaarAkkerweg 70, 5706 LL Helmond (kaart)  
12-10-2016 22:35

Chileense mondharmonica speler Christian Inostroza te gast

De Chileense mondharmonica speler Christian Inostroza was vandaag te gast tijdens de lessen en repetities. We speelden samen een tweetal nummers uit zijn repertoire alsook een aantal improvisaties op nummers uit het HMV repertoire. Een fantastische avond! www.cristianinostroza.com
05-10-2016 19:32

Enthousiaste jeugdleden begonnen met lessen

Sinds september 2016 heeft HMV weer een jeugd-groep. Viola Barends verzorgd wekelijkse lessen voor kinderen vanaf 9 à 10 jaar.  De eerste enthousiaste kinderen zijn gestart!
17-07-2016 21:39

Altijd al mondharmonica willen leren spelen...? Dan krijg je nu de kans!

De Helmondse Mondharmonica Vereniging, HMV, is een snelgroeiende muziekvereniging met een zeer gevarieerd aanbod. Na de zomervakantie start weer een nieuw seizoen en belangstellenden kunnen zich nu al aanmelden. De HMV is een club enthousiaste mondharmonica liefhebbers in alle leeftijden en bestaat...
17-06-2016 20:55

Aankondigingen 19 juni in Traverse en De Loop

Nieuwsblad Traverse en De Loop hebben een artikel geplaatst met de aankondiging van ons optreden in de Speeltuin Helmond West aanstaande zondag.
11-06-2016 18:58

19 juni 2016 muzikale omlijsting tijdens vlooienmarkt in Speeltuin Helmond-West

Zaterdag 19 juni a.s. (vaderdag) is er een grote vlooienmarkt in de Speeltuin Helmond-West. ´s Middags zullen wij voor de muzikale noot zorgen. Kom je ook? Neem gezellig de kids/papa/mama/opa/oma mee!
18-04-2016 21:25

Facebook pagina live!

Vandaag is onze Facebook pagina gepubliceerd!  Neem eens een kijkje en geef ons een 'like' :D www.facebook.com/HelmondseMondharmonicaVereniging  
04-02-2016 00:49

23 april 2016 Mondharmonica Festival Helmond

Zaterdag 23 april Mondharmonicafestival in Helmond door: Violaharmonica.com Op zaterdag 23 april vier ik weer mijn jaarlijkse mondharmonica festival in Helmond en ik hoop velen van jullie daar te ontmoeten. Een feest waar voor elke mondharmonicaspeler / liefhebber iets te halen is. Verder is...
03-02-2016 23:38

2016-03-28 Optreden in Gaviolizaal (Draaiorgelmuseum) Helmond

Op tweede Paasdag, maandag 28 maart 2016, tussen 14.00 en 16.00 uur kun je ons horen en zien in de Gaviolizaal (Draaiorgelmuseum).   We brengen een divers programma ten gehoren, waaronder folk, blues, en bekende meezingers. In onze pauzes zullen diverse draaiorgels uit het museum te horen en...
18-12-2015 00:42

HMV Kerstgroet op YouTube

Wij wensen iedereen gezellige feestdagen en een muzikaal nieuw jaar! Bekijk onze kerstwens op ons YouTube kanaal

Contact

Helmondse Mondharmonica Vereniging

mondharmonica.helmond@gmail.com

Secretariaat: Rianne van de Griendt

Bezoekadres op woensdagavond:
Wijkhuis Westwijzer
Cortenbachstraat 70
5707 TJ Helmond
(zie agenda wanneer we aanwezig zijn)

06-18018862

Doorzoek de website

Nieuws

11-10-2018 09:00

Koffieconcert HMV en Papillon Harmonicas

11 november aanstaande koffieconcert door onze HMV Liedjes-/Blues-groepen en orkest, met als...