Helmondse Mondharmonica Vereniging

Artikel archief

11-03-2017 10:55

Nieuwe geluidsinstallatie HMV

Na een paar jaar zonder geluidsinstallatie te hebben gespeeld is besloten een nieuwe geluidsinstallatie aan te kopen. Dit omdat bij sommige optredens het niet hebben van een versterker een gemis is. Het is de Yamaha Stagepas 400i geworden. We zijn er erg blij mee.Voor foto's zie de foto tab.  
24-12-2016 12:24

Fijne feestdagen gewenst!

Wij wensen iedereen hele gezellige feestdagen!
09-11-2016 19:00

HMV Orkest in Winter Wonderland Tuincentrum Coppelmans

HMV Orkest in Winter Wonderland Tuincentrum Coppelmans Wanneer wo, 9. november, 19:00 – 21:00 WaarAkkerweg 70, 5706 LL Helmond (kaart)  
12-10-2016 22:35

Chileense mondharmonica speler Christian Inostroza te gast

De Chileense mondharmonica speler Christian Inostroza was vandaag te gast tijdens de lessen en repetities. We speelden samen een tweetal nummers uit zijn repertoire alsook een aantal improvisaties op nummers uit het HMV repertoire. Een fantastische avond! www.cristianinostroza.com
05-10-2016 19:32

Enthousiaste jeugdleden begonnen met lessen

Sinds september 2016 heeft HMV weer een jeugd-groep. Viola Barends verzorgd wekelijkse lessen voor kinderen vanaf 9 à 10 jaar.  De eerste enthousiaste kinderen zijn gestart!
17-07-2016 21:39

Altijd al mondharmonica willen leren spelen...? Dan krijg je nu de kans!

De Helmondse Mondharmonica Vereniging, HMV, is een snelgroeiende muziekvereniging met een zeer gevarieerd aanbod. Na de zomervakantie start weer een nieuw seizoen en belangstellenden kunnen zich nu al aanmelden. De HMV is een club enthousiaste mondharmonica liefhebbers in alle leeftijden en bestaat...
17-06-2016 20:55

Aankondigingen 19 juni in Traverse en De Loop

Nieuwsblad Traverse en De Loop hebben een artikel geplaatst met de aankondiging van ons optreden in de Speeltuin Helmond West aanstaande zondag.
11-06-2016 18:58

19 juni 2016 muzikale omlijsting tijdens vlooienmarkt in Speeltuin Helmond-West

Zaterdag 19 juni a.s. (vaderdag) is er een grote vlooienmarkt in de Speeltuin Helmond-West. ´s Middags zullen wij voor de muzikale noot zorgen. Kom je ook? Neem gezellig de kids/papa/mama/opa/oma mee!
18-04-2016 21:25

Facebook pagina live!

Vandaag is onze Facebook pagina gepubliceerd!  Neem eens een kijkje en geef ons een 'like' :D www.facebook.com/HelmondseMondharmonicaVereniging  
04-02-2016 00:49

23 april 2016 Mondharmonica Festival Helmond

Zaterdag 23 april Mondharmonicafestival in Helmond door: Violaharmonica.com Op zaterdag 23 april vier ik weer mijn jaarlijkse mondharmonica festival in Helmond en ik hoop velen van jullie daar te ontmoeten. Een feest waar voor elke mondharmonicaspeler / liefhebber iets te halen is. Verder is...

Contact

Helmondse Mondharmonica Vereniging

mondharmonica.helmond@gmail.com

Secretariaat: Rianne van de Griendt

Bezoekadres op woensdagavond:
Wijkhuis Westwijzer
Cortenbachstraat 70
5707 TJ Helmond
(zie agenda wanneer we aanwezig zijn)

06-18018862

Doorzoek de website

Nieuws

06-10-2020 20:17

Eerste 'live' corona vriendelijke repetitie in St. Anna buurthuis

De lessen via skype zijn een alternatief voor het repeteren in corona tijd. Toch missen we hier wat...
09-08-2020 00:30

Skype vanwege het Corona virus (COVID-19)

Ook wij hebben last van het Corona virus. Half maart ging onze repetitieruimte op slot. We mochten...