Helmondse Mondharmonica Vereniging

Artikel archief

11-02-2015 22:30

Ton onze nieuwe Vice-Voorzitter

Tijdens de Algemene Ledenvergadering vanavond heeft Ton zich kandidaat gesteld om het bestuur te versterken en wij hebben unaniem zijn aanbod aangenomen! Welkom als onze nieuwe Vice-Voorzitter!  
24-12-2014 18:00

Begeleiding kerstvieringen 2014

We zijn ook dit jaar weer uitgenodigd om een aantal kerstvieringen muzikaal te ondersteunen en dat hebben we met veel plezier gedaan: 18 december in de Eeuwsels en 20 december in het kerkje Helmond West. We wensen iedereen fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling.
29-10-2014 00:00

Welkom Friedrich!

Wij verwelkomen Friedrich als nieuw lid van onze vereniging!
09-09-2014 21:00

14 september 2014 HMV in Draaiorgelmuseum Helmond 14-16 uur

14 september 2014 zijn we uitgenodigd in het Draaiorgelmuseum Helmond. We spelen een divers programma in verschillende bezettingen (orkest, ensemble, trio) tussen 14.00 en 16.00 uur. In samenwerking met Papillon Harmonicas en de Veldhovense Mondharmonica Vereniging.     Adres:...
07-09-2014 14:00

Vanmiddag optreden in Warandepark, Helmond

Vanmiddag verzorgen we 14.00-14.45 uur, in samenwerking met de Veldhovense Mondharmonica Vereniging, een optreden tijdens de Carat-concerten in het Warande-park in Helmond. Gratis toegang.
25-07-2014 20:03

Vakantie

Op dit moment hebben wij vakantie en is onze eerstvolgende repetitie op 20 augustus, u bent dan weer van harte welkom.
09-06-2014 22:52

12 juni 2014 Meetup Helmond voor Gambia

Donderdag 12 juni 2014, tijdens de bijeenkomst van Harmonica Meetup Groep Zuid-Nederland, zullen leden van de Helmondse en Velhovense Mondharmonica Verenigingen gezamenlijk een aantal nummers ten gehore brengen.  Dit is een speciale gelegenheid, want bij deze 'meetup' is Lamin Jamba Jammeh, de...
16-04-2014 00:00

Afscheid van Broer

Al 12 jaar speelde Broer bij HMV. Het naar de repetities komen en optreden werd hem helaas te zwaar. Helaas moesten we daarom afscheid van hem nemen. Broer speelt bij gelegenheid nog wel voor vrienden en bekenden. Bedankt Broer en we wensen je nog vele jaren muziekplezier!  
08-04-2014 00:00

Welkom Ton!

We verwelkomen Ton als nieuw lid van onze vereniging! Ton speelt al enige jaren diatonische mondharmonica (bluesharp). Sinds een aantal weken heeft hij les van onze dirigente Viola Barends, leren noten lezen en chromatisch spelen, en hij speelt nu al stukjes van ons repertoire mee....
05-04-2014 23:30

5 april 2014 Mondharmonica Festival Helmond

5 april 2014 mochten we, in samenwerking met de Veldhovense Mondharmonica Vereniging, het Mondharmonica Festival in Helmond openen. Een erg leuk festival met een zeer divers programma, waar alle soorten mondharmonica's en diverse muziekgenres belicht werden. Compilatie van ons optreden is te vinden...

Contact

Helmondse Mondharmonica Vereniging

mondharmonica.helmond@gmail.com

Secretariaat: Rianne van de Griendt

Bezoekadres op woensdagavond:
Wijkhuis Westwijzer
Cortenbachstraat 70
5707 TJ Helmond
(zie agenda wanneer we aanwezig zijn)

06-18018862

Doorzoek de website

Nieuws

14-06-2019 09:17

10 Juni 2019 Meer dan honderd mondharmonicaspelers blazen Billy Joel het recordboek in

Meer dan honderd mondharmonicaspelers blazen Billy Joel het recordboek...